New York: day 6 - The Burger Tour & ensamtid

Publicerat i: Milano New York City, chelsea, greenwich village, hamburgare, manhattan, meatpacking district, new york, shopping, soho
Dag sex var det inplanerad en Burger Tour på olika platser i New York. Tom var huvudansvarig guide, och hade redan bestämt de olikaplatserna vi skulle besöka. Det gick lite sådär. Jag tror att de normalt sätt är en fyra fem stycken på den turen, denna gång var nog närmre 12 vilket ställde till lite problem i organisationen. Jag hängde därför bara med på de första två stoppen och tog en tugga på en burgare som smakprov, sedan skiljde jag mig från gruppen och begav mig iväg på ensamtid. Jag kände att jag vill ha tid att uppleva staden så som jag kom ihåg den. Gå till mina favoritställen, och ta mig tid att njuta av staden utan stress. Så jag tog mig till Chelsea, Meatpacking och Greenwich Village = mina favoriter. Återigen besökte jag The Butcher's Daughter (men på annan plats denna gång), och sedan avslutade jag med fönstershopping i SoHo och på 5th Avenue innan jag mötte upp de andra igen.
 
#1 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

fina bilder :D