Välkommen till världen lilla mirakel!

Publicerat i: Milano BB, Tyra, barn, gravid, lillebror, lund, nyfödd, nykläckt, syskon, syskonbarn
I fredags hände äntligen det vi alla har väntat på i nio månader - Tyras lillebror kom till världen! Och han är såklart världens sötaste lilla pojke. Jag åkte ner till Lunds Lasarett redan dagen efter han kom för att hälsa på, och det är så overkligt att hålla ett sådant litet knyte i famnen. Tänk att man kan vara så liten. Och skrynklig. Och gullig. Och ömtålig. Tyra var stolt som en tupp, och jag började såklart böla när hon kom springande till lillebror första gången hon såg honom, med rosa keps på huvudet och teckningar till lillebror i handen. Åh, världens bästa Tyris. Hon kommer bli en bra storasyster, helt säkert! Nu längtar vi efter att få se lillebror växa upp. Jag åker tillbaka till Milano på onsdag, men jag har en känsla av att jag kommer vända tillbaka rätt snart igen - nu har jag ju inte bara ett, utan två, fantastiska syskonbarn att ta hand om. Livet!
 
 
 
 
#1 - - P:

Saknar ord! Puss P