Kanske årets vackraste solnedgång!

Publicerat i: Milano borstahusen, havet, primavera, solnedgång, vår, öresund
I förrgår, när jag som bäst stod och borstade tänderna (ja, klockan var bara halv nio, men jag borstar ofta tänderna direkt efter jag har ätit, och inte precis innan jag ska lägga mig), så tittade jag ut från badrumsfönstret och fick se den vackraste himmel jag någonsin skådat tror jag. Jag kände att jag var tvungen att se solnedgången från första parkett, så jag skyndade mig att borsta klart, och kastade mig sedan på mammas cykel för att ta mig ner till Borstahusens strand. Jag tror aldrig jag har cyklat så snabbt, det tog max 30 sekunder. Väl framme möttes jag av det här, och det var bannemig värt alla snabba trampsteg i världen...
 
Färgerna gör sig inte rättvisa på bild, jag har aldrig sett himmelen skifta i så många röd-orange-rosa-gula färger. Magiskt vackert, och jag blev på riktigt bländad av solen där den försvann i horisonten.
 
Man ser nästan alla färger bättre från vårt hus...