Det här med träningsbilderna...

Publicerat i: Milano, Träning/Hälsa gym, milano, squats, träning, träningskläder
Hej! Börjar ni tröttna på mina bilder som jag lägger upp på mig i träningstoppar? Synd, för jag kommer troligen fortsätta med det ett tag framöver. Anledningen? Well, anledningarna är faktiskt flera stycken. För det första är det mest träningskläder jag går runt i nu för tiden. Eftersom jag jobbar hemifrån, känns det ibland onödigt att klä på mig vanliga kläder när jag vet att jag ändå ska sticka till gymmet på en av mina pauser. För det andra, så ska jag erkänna att jag känner mig som snyggast - trots att svetten droppar från pannan - när jag har varit på gymmet. Varför? Jo, för att jag vet att jag har gjort något bra för mig själv och min kropp. För det tredje, så tycker jag om att fotografera min utveckling, för faktum är, att det sporrar mig att fortsätta gå till gymmet och lyfta de där vikterna. Så ja, där har ni det. Helt enkelt!
 
 
Stark tjej 2.0.