Alltså denna veckan... Den har varit sådär ska jag helt ärligt erkänna. Jag har haft otroligt dåligt med energi, haft ont i magen de flesta dagarna, och bara allmänt varit låg. Jag undrar om det beror på en sak. Jag satte nämligen som mål denna vecka, att inte äta gluten för att se om jag skulle må bättre av det - vilket kanske har medfört att jag ätit mer kött och baljväxter istället. Kanske är det så att magen håller på att ställa om sig och vänja sig vid förändringen. Eller så är det helt enkelt så att jag mår bättre av gluten - jag kanske är en person som tväremot vad 90 procent av populationen nu verkar undvika, faktiskt ska äta gluten. Nåväl. Jag ska hålla mig borta från gluten även nästa vecka för att se om det blir någon stabilisering...
 
Helgen har i alla fall varit bra, och extremt lugn. Jag har tagit igen en del sömn som jag har missat i veckan. Och igår var jag på en amerikansk fotbollsmatch på Arena Civica här i Milano. När man lär känna personer som sysslar med, för mig, nya sporter så är det ju ett ypperligt sätt att lära sig något nytt, eller hur? Fram emot den 4:e quartern så började jag förstå spelet och jag måste säga att det faktiskt är rätt intressant. Men hur det kan heta fotboll är ju egentligen sjukt märkligt - man spelar ju med bollen i famnen... och dessutom är det inte en boll utan ett... ägg. Haha, kom att tänka på denna bilden som Aedan skickade till mig en gång när vi debatterade football vs soccer en gång i tiden...
 
 
Milano Seaman vann med 21-14 - heja! Andrea som jag känner spelar defense, nummer 58. Ni ser honom där uppe så nu vet ni vem han är, haha...
 
För övrigt hade jag en sjukt bra hårdag igår, men 1) varför kan man inte fånga det på bild och 2) varför sker det när man ska på match och inte när man ska ut och dansa exempelvis. Hår, välj dina tillfälle bättre tack!
 
Satte även som mål att genomföra 5 bra träningspass denna veckan - och det har jag gjort, trots låg energi. Klapp på axeln till mig själv. Det hjälper bannemig att skriva ner sina mål. Lättare att hålla koll på vad som ska göras och mindre risk att ändra på målen utifrån dagsformen. Nästa vecka kommer jag bara hinna med 4 pass, för på fredag åker jag till München för att fira Alexandras födelsedag, woho!
#1 - - P:

Hoppas att du snart mår bättre. Men du har en massa djävlar anamma som ändå gör vad du har föresatt dig. Puss P