Saker som har gått sådär bra idag:
 
1.
Jag bakade ett bananbröd som jag tänkt ge till Vincent som tack för att han transporterade saker till mig från Sverige. Bananbrödet gick mitt itu och var allmänt degigt. Vem misslyckas med ett bananbröd? Ingen utom jag.
 
2.
Jag gick ut på en powerwalk och tog på mig världens varmaste byxor för det såg kallt ut. Det var jättevarmt. Jag är inte direkt känd för att inte svettas. Ni kan tänka ut resten.
 
3.
Jag lyckades få två espressokoppar, som var placerade på översta hyllan i köksskåpet, att ramla rakt ner i köksbänken. De var inte hela efteråt.
 
4.
Jag borstade precis tänderna, som jag alltid gör direkt efter maten. Jag går alltid runt med min tandborste. Står aldrig framför vasken. När jag skulle tillbaka till badrummet för att spotta, var det något som distraherade mig på datorn. Så jag spottade på golvet. Alltså? Jag var så redo att spotta att det inte gick att hindra. 
 
Det är så det går när man har brist på sömn. Hjärnan slutar fungera. Ikväll måste jag lägga mig i tid. Det positiva i det hela är ju att bristen på sömn beror på att jag hade en riktigt trevlig kväll med bankis på El Porteño igår. Vi åt Pata Negra och T-bensstek. Och precis som förra gången var det fantastiskt. 
 
Alltså det är något speciellt med att få klä upp sig på en onsdag. Det gör hela veckan mycket roligare.
 
Gone fishing. Ciao...
#1 - - P:

Skönt att veta att det inte är bara jag som är disträ ibland! Puss P