Det är inte varje dag jag klär mig i kockrock, men de senaste fyra dagarna har jag spenderat i köket, och då får man ju klä sig efter miljön. Jag har hjälp kockarna på Chef in Camicia att laga mat, preppa och organisera inför ett stort event de anordnade för Camera Nazionale della moda Italiana i måndags och tisdags. Det har varit helt sinnes intensivt, och jag är helt och hållet slut i benen - värre än tio gympass. Men det har också varit extremt kul. Killarna på Chef in Camicia, Luca, Andrea och Niccolò, är tre personer med helt olika personligheter, och tillsammans är de en väldigt dynamisk grupp. Dessutom har det varit en hög med andra människor som hjälpt till så jag har fått många nya vänner. Kul! Nu är jag dock slut som artist, och jag ska erkänna att det ska bli skönt att återgå till mitt vanliga jobb, som jag till och med kan sköta från soffan i lägenheten. Kontraster. 
 
Tjena kocken!