En uppdatering om ingenting alls egentligen

Publicerat i: Milano citroncest, como, comosjön, födelsedag, jogga, löpning, milano, springa
Dåligt med uppdateringar denna vecka. Förra veckan var bananas (b-a-n-a-n-a-s) i jämförelse med denna. Det har liksom mest bara varit jobb, träning och regn på agendan. Igår mötte jag dock upp med Emelie och Adam och deras 25 (typ) vänner och familj som är på besök för att fira bådas 30-årsdagar. Hur kul? Om det är något jag önskar mig i 30-årspresent så är det exakt samma sak. Kan inte alla redan nu bara blocka påskhelgen nästa år? Och komma hit. Vilken dröm det hade varit. Idag spenderar de hela dagen i Como och i Bellagio, men då jag har fått min beskärda del av Como, och inte kände för att åka båt i regnet, så hoppade jag det, och möter upp dem på Casa Tua Osteria ikväll istället. Kul!
 
Idag har jag avverkat en timmes Skype med Tyra och mamma, ett marknadsbesök, en sjukt god lunch som jag snart ska lägga upp på Citroncest. Och nu har jag precis kommit hem från en löprunda. Gäller att passa på mellan regnskurarna. Det blev 6 kilometer exakt, och det kändes som att jag sprang med tegelstenar i byxorna. Tungt. Fattar inte de som pallar springa Stockholm Marathon idag - de borde få bragdguld allihop!
 
Benen kändes som tegelstenar. Men byxorna var snygga i alla fall...