Middagsdate och nya skor

Publicerat i: Milano ASOS, Martini, bankis, high heels, klänning, milano, outfit, skor
Igår var jag ute och åt middag med bankis. Han är nästan aldrig i Milano längre, utan är mest i London och räddar alla londonboende italienares finanser efter Brexit. Skulle inte vilja vara i hans skor. Men när han väl är i Milano, då passar vi på att ses - det är alltid kul att äta middag med honom, och dessutom älskar jag att jag får möjlighet att klä upp mig mitt i veckan och inte bara gå runt i träningskläder eller pyjamas (även om jag numera fasar för att lämna min lägenhet i annat än träningskläder, eftersom svetten rinner av mig efter ett steg utan air condition).
 
Igår mötte jag upp honom på hans kontor då han var tvungen att avsluta jobbet (klockan 21.30 på kvällen, tack för mina fria arbetstider). Under tiden som han sysslade med sitt, spelade jag golf. Eller puttade. Ni vet i amerikanska filmer, där alla chefer alltid har en puttbana på kontoret som de leker med mellan besluten? Precis en sådan har bankis. Typiskt stereotyp.
 
Bra kväll i alla fall. 
 
Jag älskar den här klänningen. Har haft den i hundra år, men använder den sparsamt för att jag inte vill slita på den så mycket. 
 
Och kolla in mina nya skor som jag invigde igår. Köpte dem egentligen till min bästis bröllop i slutet av augusti, men jag måste ju gå in dem! Sjukt höga, men no pain ni gain som man säger....
#1 - - Lili:

Schyssta skor! Haha trodde sådana där puttbanor på kontoret bara fanns på film. xD

#2 - - Sarah:

Va kul o inviga nya skor :) Förutom skavet man brukar få då :P