Igår slog jag och Maria följe till Aperitivoklubbens event på Haldis. Det är alltid trevligt där, en möjlighet att träffa svenskar och Sverigeälskare som man annars sällan träffar. Aperitivoklubben anordnar aperitivi ungefär 2-3 gånger om året i Milano och varje gång sponsras eventet av ett svensk företag, igår var det Volvo Trucks som ställde upp. När jag pratade med Daniele från Volvo Trucks nämnde jag att min farbror jobbar på samma företag i Sverige. Där och då tog han så upp mobilen och visade en inkorg fylld med massa viktiga mail från min farbror. Liten värld! Vi var tvungna att föreviga ögonblicket. 


Det blev en sjukt trevlig kväll, och jag kom nog inte hem förrän vid 02.30 imorse. Det blir alltid så när Anders, Aperitivoklubbens grundare, är i farten. Fulle rulle från minut ett. Det har därmed varit en trött torsdag idag, men nu är jag i alla fall på väg till Malpensa! Stockholm väntar!
#1 - - Faster:

Vad coolt!! Ska visa T! Ha det jättekul i Sthlm!! Puss!
Oj förresten, ser dina whatsup NU, usch vad dåligt!! Sorry! Puss o kram igen!!