"Vänskap är en social relation i vilken de båda parterna känner tycke för varandra och hyser omsesidig tillit och respekt".
 
Torrare beskrivning på vänskap tror jag är svår att hitta, men faktum är att den är ju är sann. Är det något jag är bortskämd med i livet, så är det goda vänner. Vänner som finns i mitt liv och gör det så mycket bättre. Vänner som lyssnar. Vänner som får mig att skratta. Vänner som ger råd och säger till när jag har fel. Vänner som vill mitt bästa. Vänner som är ärliga och som förstår. Jag är så otroligt tacksam över att jag har dem nära, trots att de just nu för det mesta är fysiskt långt borta. Hur länge vi än varit borta från varandra, så finns de där när jag vill. De väntar på mig, och det är en sådan otrolig trygghet. 
 
Idag vill jag hylla vänskapen lite extra eftersom det är Cecilias födelsedag. Cecilia är en sådan vän som jag inte trodde gick att finna så sent i livet. Men trots alla förutfattade meningar blev vi ett team under vår gemensamma Handelstid, och det teamet tror och hoppas jag alltid kommer att bestå. Jag är osäker på om jag hade fullföljt alla mina år på Handels utan Cec - jag ville ju egentligen inte ens börja plugga, utan istället återvända till min sommarförälskelse i Italien. Vilken tur att hon fick mig på bättre tankar.
 
Tack min vän för alla fina stunder. För allt pepp. För alla skratt.
 
#1 - - CEC!!:

Åh såg detta nu! Tack bästis! Jag saknar dig massor, dags att bo i samma land snart. Dreamteam! Love o puss.