Un'anno fa.

Publicerat i: Milano
Jag gick precis tillbaka i arkivet för att se vad jag gjorde den här dagen för ett år sedan. Och för två år sedan. Och för tre år sedan. Det är helt klart fördelen med att ha en blogg. Den hjälper minnet där minnet ofta sviker. Av en slump visade det sig att precis för ett år sedan, den 27 mars 2012, hade jag telefonintervju med Linda på (dåvarande) Exportrådet. Det roliga är att första gången Linda ringde för att intervjua mig så bad jag henne att ringa tillbaka för jag satt djupt nere i tentaplugget och kunde inte direkt koncentrera mig på något annat. Haha, vem gör så? Allt jag ville var att få den där praktikplatsen på Exportrådet i Milano. Då ber man väl inte personen i fråga att ringa tillbaka? Man samlar sig, biter ihop och tar samtalet. Nåväl, som tur var förstod Linda och ringde tillbaka. Det var alltså den 27 mars. Tänk vad mycket jag inte visste då, som jag vet idag. Är inte livet spännande så säg?
 
Jag fick ju den där praktikplatsen till slut. Och här ovan har ni de första fyra månaderna i Milano på en och samma gång.
#1 - - M:

Vilket collage!
Du har verkligen haft tur och naturligtvis varit skicklig. Vi gläds med dig!
Välkommen hem i påsk! Kramar