Mia camicia arancione!

Publicerat i: Milano, Träning/Hälsa gymma, gymmet, health city, linne, milano, orange, träna, träningskläder
Alltså, jag måste tipsa om det här träningslinnet (emellan alla matuppdateringar, måste ju balansera ut innehållet). Jag köpte det på Stadium när jag var i Stockholm förra veckan, och invigde det idag. Det kostade nästan ingenting, typ 199 kronor. Åk och köp! Det är så mjukt och materialet suger liksom upp det mesta av svetten vilket ju är bra om ni, liksom jag, förvandlas till en fontän på gymmet. Vill man inte lysa lika mycket som jag så tror jag det även fanns i lila. Det bästa med att det är så tight är att man automatiskt sträcker på sig. Man får bra hållning med andra ord.
 
Gymmet idag. Jag stack dit världens bästa tid, vid klockan tre, precis efter alla lunchbesökare varit där och precis innan kvällsgänget kommit. Det var nästan tomt. Inte för att jag är folkskygg, men på gymmet vill jag gärna kunna fokusera. Dock händer lite då och då att folk kommer och snackar med mig. Igår till exempel. Då blev jag tjenis med Barry från Zenegal, uppvuxen i Paris, bosatt i Milano sedan sex år, men ska flytta till Chicago i början av nästa år. Han har en syster som jobbar i Stockholm, älskar att göra abs på gymmet, har koll på min Zlatantröja, och jadajadajada... Slutade aldrig att prata. Nu var han trots allt en rätt skön snubbe, så det gjorde inte så mycket, men idag var det som sagt gött att kunna plugga in hörlurarna och gå in i min egen värld.
 
Hejhej från ovan!