Uppladdning!

Publicerat i: Handels/Plugg
Hej på er. Jag har middagspaus från plugget och passar på att multitaska genom att samtidigt blogga och se på Halv åtta hos mig. Det gäller att tidsoptimera. Imorgon gäller det. Tenta 1 av 2 ska skrivas. Sex timmar har vi på oss och jag kommer troligen använda varenda liten sekund till alla elasticitetsuträkningar och vinstmaximeringsproblem som ska lösas. På grund av detta gäller det att ladda upp med någon sorts energi för att inte tappa kontrollen efter halva tiden. På alla mina tentor på Handels har jag haft med mig precis samma sak, och eftersom det gått bra hittills så kör jag vidare på det konceptet: en Vitamin Well Focus och en Allevo energibar. Ett päron eller en banan brukar också tillkomma. Dessutom har jag alltid på mig mina lyckoarmband. Det har jag haft vid alla prov och tentor sedan jag var 14 år gammal. Normalt sätt är jag inte vidskeplig, men vissa saker känns helt enkelt onödiga att tumma på. I och för sig har jag aldrig på mig arbanden när jag väl skriver, de är mest i vägen. Men de måste ligga synliga i pennskinet! Så nu vet ni det! Hejsvej!