Igårkväll hade jag en totalt oväntat rolig kväll. Efter att ha suttit inne större delen av dagen för att försöka få lite plugg gjort, gick vi till slut ut en sväng på stan innan vi skulle möte upp Dani och hennes roommate Anastasia för pizza. Pizza från Gusta. Äntligen. Jag lovar och svär, på heder och samvete, att ingen pizza i världen slår Gustas pizzor. De. Är. Sagolika. Men tro det eller ej, så var det inte pizzorna som var det bästs med kvällen, utan sällskapet. Det visade sig att Anastasia (från Moldovien/Kanada) samt hennes ryska kompis hade exakt samma humor som vi. Jag har inte skrattat så mycket som jag gjorde igår på evigeheter. Jag hade på riktigt kramp i magen ett tag. Efter Gusta gick vi till Volume och tog varsin Pimm's, som står på tur att bli en ny favoritdrink. Gott, gott! Därefter gick vi faktiskt hem. Rätt tidig kväll, men det behövdes. Vi har lite sömn att ta igen!

Nu kan jag dock inte sova längre utan tänker bege mig ut på en powerwalk. Karin slumrar i sin säng, får se om hon hinner vakna innan jag beger mig ut. Sist vi var ute såg det ut så här. Strålande sol och intervaller i trappan. Idag är det muket och väderleksrapporten säger inte att det ska bli några 30 grader inte. Men det är väl egentligen okej, det bådar gott för att få lite plugg gjort. Man ska banne mig se det positiva i allt...