Gårdagen blev ju helt underbar till slut. Solen kom och jag dansade på moln (well, obefintliga moln då). Älskar detta sommarväder och njuter av varje sekund. För att fira en bra dag slog vi till med utgång på kvällen. Jag groggade här hemma i sällskap av mina päron, innan jag mötte upp Alexandra och Andy uppe i Fibbes lägenhet. Utsikten hans terrass bjuder på är oslagbar. Så vackert! Efter en trevlig stund, stack vi ner till Inferno, vars bakgård var packad med glada människor. Efter Infernos stängning avslutade jag kvällen, till Alexandras besvikelse skulle jag tro. Men jag tycker man ska sluta när man är på topp!

Nu: Nyss hemkommen efter en joggingtur. Jag vaknade kallsvettig och aningen bakis och kände att jag var tvungen att springa bort alkoholen. Sen: Solstolen väntar i trädgården. Ikväll: Blir det Hamnkrogen för att fira mamma på Mors dag. Fisksoppa, äntligen!


Som sagt: vilken utsikt!