So far!

Publicerat i: Louise
Sitter på jobbet nu. Ganska trött. Lyckades försova mig till kvart över sju. Börjar jobbet halv åtta. Ajdå. Men jag lyckades göra mig klar på 20 minuter och öppnade receptionen i tid innan klockan åtta ändå. Men nu. Nu känns det som att jag fortfarande sover. Det är väl märkligt, för det är likadant efter en utekväll. Vaknar oftast pigg och glad vid åtta, sen frammåt eftermiddagen är jag segare än seg. Varför dyker tröttheten upp först mycket senare?

Anledningen till att jag försov mig idag var i alla fall för att jag satt uppe alldeles för länge igårkväll och såg på 101 dalmatiner på TV4. Japp, det är sant! Sist jag såg den var på bio tillsammans med mamma då jag var nio år gammal. Jag blir alltid lite nostalgisk när jag återupplever barndomsminnen. Men vem blir inte det? En väldigt söt film är det i alla fall. Och jag är djupt imponerad över hur de kan få djur att agera på det sättet. Nästan skrämmande männskligt!