Jag är redan tillbaka i Milano! Dagarna i Stockhom bara sprang förbi. Alldeles för fort. Men oj, vad jag har fyllt på energidepåerna. Jag har pratat så mycket. Skrattat så mycket. Ätit så mycket. Haft det så mysigt. Jag har så många nära vänner i Stockholm, att det känns mer och mer som att om - och jag skriver om - jag kommer att flytta från Milano, så är det där jag kommer att hamna. 
 
Fredagen började med att Nathalie stack till jobbet, medan jag stannade hemma på förmiddagen och jobbade. Jag skulle egentligen mött upp Emelie för lunch, men det blev lite struligt, så det slutade med att jag mötte upp Cec på Holy Greens istället. Lilla Cec. Min lilla filur. Efter det åkte jag faktiskt tillbaka till Nathalie och jobbade lite till, sedan stack vi till Taverna Brillo där Maria (min Milano-Maria) hängde med sin syster och vänner. Kul att vi båda var i Stockholm samtidigt så att vi kunde sammanfoga våra gäng. Efter en drink där stack jag, Nathalie och Maria (Stockholms-Maria) hem till Cec och åt pizza. Vi kopplade även upp Tinder på storbildsskärmen och hade otroligt roligt framåt småtimmarna. 
 
Cecilia och Erik har det så mysigt hemma.
 
Pizza och vin.
 
Och Tinder på storbildskärm.
 
Lördagen började med en lugn morgon, sedan stack jag och Nathalie ut och började dagen att spana i Vintage-butikerna längs Hornsgatan. Sedan hamnade vi på en sen lunch på anrika Tennstopet - där åt vi dillstuvad potatis och gravad lax. Alltså hej, vad gott. Insåg inte förrän det var för sent, att det var gluten i stuvningen, vilket magen faktiskt kände av på eftermiddagen och kvällen. Trist, men det var bara att bita ihop. Eftermiddagen avslutades med inköp av ny vinterkappa. Så. Himla. Nöjd.
 
Vintageshopping.
 
 
 
Promenad i Stockholm eller Paris?
 
Den här bruden alltså. Typ den roligaste - och klokaste - jag känner. 
 
Kvällen kom och det var äntligen dags att möta upp hela ligan. Redan när jag bokade mina Stockholmsbiljetter för en månad sedan skrev jag till alla vänner att jag ville träffa dem på middag. Nathalie bokade bord på Burger & Lobster och där fick jag äntligen hänga med Noriz, Johanna, Cec, Helena och Nathalie. Så rolig kväll. Och så god mat! Kan rekommenderas. Helena var lite småsjuk och Nora lite trött efter två dagars utgång, men vi andra fortsatte sedan till Delikatessen på söder för en avslutande drink innan hemgång.
 
Burgers & Lobsters & Friends
 
Cecilia säger att hon behöver Botox för att ta bort sin "arga rynka" i panna. Jag hjälpte henne på annat vis.
 
 
Älskar Johannas mössa! <3
 
I söndags vaknade vi till ett tunt lager snö på hustaken, och det fortsatte att småsnöa hela dagen. Jag och Nathalie klädde på oss varmt - men bevisligen inte tillräckligt, för det var riktigt kallt ändå - och promenerade gamla stan. Sedan försvann Nathalie på fotvård, medan jag gjorde inköp som glutenfria havregryn, pepparkakskryddor och brödkryddor - sådant som jag inte hittar i Milano. Därefter mötte vi upp Johanna för sen lunch på Kaffeverket på St. Eriksplan, och där stannade vi i flera timmar och uppdaterade varandra om livet. På väg hem svängde jag inom Cecilia och sa hej, sedan åkte jag hem till Nathalie - och för fjärde gången på fem dagar åt jag italienskt till middag - denna gång en insalata caprese i Nathalies kök. Haha, ironiskt. Nu får jag börja äta köttbullar, sill och potatis i Milano.
 
Hur snygg är min nya kappa?
 
 
Gamla Stan
 
 
Kolla på skylten. Det står L upphöjt till 2. Helt klart min skylt.
 
 
 
 
 
 
Godaste salladen på Kaffeverket.
 
Och sedan kom måndagmorgon, och jag började dagen på ett snöigt Arlanda och kom hem till ett höstigt vårigt Milano där solen sken ikapp med mitt humör efter dessa fantastiska dagar. TACK alla vänner för att ni är världsbäst!
 
Från det här...
 
...till det här.
#1 - - P:

Fina dagar!!! Puss P