Dödsträningen med Marco!

Publicerat i: Milano, Träning/Hälsa PT, TRX, burpees, health city, kettleballs, milano, personlig tränare, repträning, swing, träna
Fy fan vilket väder det är i Milano idag. Trodde ett tag att jag skulle behöva ta båten till gymmet, för gatorna liknade mer kanaler i förmiddags. Dock hade jag världens tur, för precis när jag skulle sticka till min träning med Marco, slutade regnet och det började inte igen, förrän sekunden jag kom tillbaka hem. #winning
 
På dagens pass ville jag typ lägga mig ner och dö. Man går och tror att man är rätt tränad efter alla timmar som läggs på gymmet i veckan. Men så tar man ett ynka PT-pass och inser att allt man gjort tidigare är ett skämt. Alltså det var så jäkla jobbigt idag att jag ville kräkas. Men samtidigt så är det precis så jag vill känna, för oj vad bra det känns när det är klart.
 
Marco är riktigt bra. Det är inga krussiduller med honom. Man är där för att jobba, och jobba får man göra. Sen att han håller på att ta en miljon selfies under tiden, det är ju en annan femma! Haha, nä, jag hade lovat honom att göra lite reklam för att han ska springa Stockholm Maraton på lördag - så han tog bilder så att jag kunde marknadsföra honom på Instagram. Så nu när ni vet det, tycker jag ni ska gå ut och heja på honom på lördag - om ni befinner er i Stockholm vill säga. Han ska tydligen springa i en Superman-dräkt, så ni lär hitta honom! Tok.
 
Vi gjorde två varv cirkelträning idag, efter uppvärmningen som var minst lika jobbig. 12 övningar à 1 minut och 30 sekunders vila emellan. Här är jag mitt i en burpee.
 
Var slut redan efter första minuten. Haha.
 
Selfie-mästaren! Och jag som gör Kettle Bell swings!
 
Rumplyft för magen!
 
Har ni testat att träna med tjocka rep? Extreeeemt jobbigt! Men kul!
 
Här vet jag inte om jag försöker le, eller om det bara är så att jag tar i för kung och fosterland i TRX-övningarna.
 
Slutet gott, allting gott!
#1 - - P:

Blir trött av att bara se det!! Puss P