I förmiddags var jag på ett nytt skivstång/intervall-pass på Friskis. På de passen känner man verkligen att man lever. Efter 45 minuters styrka är det dags för 15 minuters intervaller - där jag vill lägga mig ner och dö på de sista hoppen. Men vet ni vad? Det där då musiken spelar en sådan jäkla stor roll för om man ska orka eller inte. När jag är sådär extreeeemt trött men ett bra beat kommer, då älskar jag fasen att träna mer än något annat. Endorfinerna bara kryllar i kroppen. Underbar känsla. Tryck på bilden nedan för att se vilken låt som fick mig peppad idag!

När vi ändå är inne på ämnet träning, så kan jag berätta att jag i torsdags köpte nya träningskläder på Stadium för ungefär halva studiebidraget (okej, inte riktigt, men you get the picture). Är det då inte fantastiskt trevligt att det, dagen efter, i brevlådan dimper ner en rabattkupong på 25% på hela sortimentet när jag redan har hunnit använda mina nya kläder? Ödets ironi. Gaaaah är allt jag har att säga om det.

Ja där satt jag på min Bosu-boll i mina nya kläder helt ovetandes om vad som väntade hemma.