Ungefär två gånger om året rensar jag ut min garderob. Och varje gång jag gör detta, slänger jag ut ungefär lika mycket kläder som på bilden nedan. Det varierar mellan två till tre sopsäckar. Ändå är mina garderober alltid lika välfyllda nästa gång jag får för mig att rensa ut dem. Jag får inte den matten att gå ihop. Ekvationen är för svår för mig att lösa. Kan ni hjälpa mig? Nej. Skämt å sido. Jag vet förståss exakt vad det beror på...

Denna gång åkte i alla fall massa saker ut. Även kläder som jag tidigare tänkt att de skulle kunna vara bra på en maskerad någon gång i framtiden. För ärligt talat - hur många maskerader har jag varit på de senaste åren? Det tar dock emot att slänga sakerna, för där är en hel del fina jeans och oanvända (!) klänningar, så jag tror jag ska ta och hyra mig ett bord på en loppis så fort jag får möjlighet. Antingen i Lund eller i Göteborg. Tills dess förvaras kläderna hos mammapappa. Det tycker de säkert är jätteskoj!

#1 - - Bror:

Maria har lurat i mig att ni ska sälja kläder tillsammans i Lund i vår, så det får ni göra:)