Kick-start!

Publicerat i: Resor
Puh. Dagen är igångsatt! Det är så skönt att komma ut och motionera på ett eller annat sätt på morgonen. Timmarna som följer blir liksom mycket bättre efter det. Jag satte på min Runkeeper idag. Det har inte varit så mycket aktivitet på den på det senaste eftersom jag sprungit betydligt mindre och istället stepat betydligt mer. Men idag så. Kul att se hur långt, snabbt och var man gå och springer. Jag började med en powerwalk bort till trappan. Den ligger efter 2-kilometersnoteringen, där det är två grå pluppar. Där sprang jag upp- och ner sex gånger. Sedan startade jag runkeeper igen och sprang hem från där det står 3 km ungefär. Kändes riktigt skönt att springa idag, vilket ju egentligen är märkligt eftersom jag inte gjort det på evigheter. Men Florens tar fram det bästa ur en. Så är det bara. På alla sätt och vis.

Innan jag kom hem, gick jag inom affären för att köpa yoghurt. Trodde jag köpte cocosyoghurt (en favorit här), men i tröttheten tog jag istället en yoghurt med smak av stracciatella. Så nu har jag mer eller mindre ätit glass till frukost. Men det är jag värd. Har faktiskt inte ätit en riktig gelato här än. Jag borde skämmas!

#1 - - anna:

HEj! Jag vill bara göra det lite klart för mig här, du bor i Florens, Italien(?) Pluggar du där? Det verkar supernice i alla fall! :D

#2 - - Erika:

Fin blogg... ;)

#3 - - Saraa:

Härligt :)

#4 - - Louise - Fotoblogg:

Fin header!

#5 - - LOUiSE/ΓO∩!SE:

Verkligen skönt med löpning som uppstart! Bra jobbat ^^

#6 - - M:

Det är många som följer dina äventyr i Florens, ser jag. Kul att du håller igång. Kram