Runkeeper!

Publicerat i: Träning/Hälsa

Jag är sjuk. Halsen strular och näsan rinner. Så igår fick jag ställa in skivstångspasset med Cecilia. Det är så frustrerande när man är inställd på att träna men inte kan. Så idag när jag vaknade och såg att det var strålande solsken ute bestämde jag mig för att trotsa förkylningen och gå ut på en power walk. Jag invigde min nya app till telefonen. Runkeeper heter den och med hjälp av GPS visar den exakt var jag har gått, hur lång tid det tog, min medelhastighet, hur många kalorier jag brände, vilka minutslag jag gick fortast respektive långsammast. Är dfet inte coolt? Jag gick 5,56 km, det tog mig 49:13 minuter och jag brände 400 kalorier. Nästa gång ska det gå fortare, för då kan jag nog andas normalt också...

#1 - - Pappa:

Hej Vännen!



Man märker ju vem du är fallen efter! Du är verkligen din mors dotter.



Puss Pappa