Patetiskt

Publicerat i: Louise
Idag fick jag mail. Av Lunarstorm. Där stod att jag inte hade hört av mig på ett tag och att någon saknade mig. Så jag var ju tvungen att logga in och kolla vem det var som hade skrivit till mig. Och det var min kära kusin. Som är den enda som fortfarande verkar använda lunar på allvar. Själv skäms jag oerhört mycket över att jag fortfarande har kvar min lunar. Har hela tiden sagt att människor som är över 20 år och fortfarande använder sig av detta community är rätt patetiska. Och här sitter jag. Patetisk. Men å andra sidan loggar jag inte in där ofta längre. Det går till och med så lång tid att jag får påminnelsemail. Så det är ju ett steg i rätt riktning. Jag får se om jag tar tag i mig själv och tar bort den. Men troligtvis inte för jag lider av separationsångest och dessutom är det bra att kunna snoka på lunar lite sådär ibland...