New York: day 7 - Outletshopping & hemresa

Publicerat i: Milano New York City, jfk, milano, new york, outlet, tj maxx
Jag har inga bilder från vår sista dag i New York, men bara för att avsluta segmentet innan jag kan börja uppdatera er från Milano igen, så kan jag berätta att Alexandra och Aedan hade redan åkt iväg till Miami för att fortsätta sin bröllopsresa. Kalle och Krisse och deras Anna var redan inne på Manhattan och bodde numera hos en annan av deras kompisar. Kvar hos Tom, Sabina och Zoe var jag och Moa och Pia, och vi spenderade sista dagen med att åka till TJ Maxx där jag faktiskt gjorde några riktigt bra inköp till träningsgarderoben, sedan körde Sabina mig och Moa till JFK och x antal timmar senare landade vi i Köpenhamn. Där stod min pappa med en resväska till mig, och efter att ha hämtat upp den, gick jag återigen igenom säkerhetsportarna och fortsatte direkt (med x antala timmars förseningar) min resa till Milano. Jag kan säga att jag var helt slut när jag kom fram, och det tog mig nära en vecka att bli av med jetlag, trötthet, förkylning och halsont. Men jag överlevde.
 
Resan till USA var helt fantastisk, tack alla inblandade - framförallt till Tom och Sabina för er otroliga gästfrihet.
 
Tillbaka i Milano.