La giornata di merda

Publicerat i: Milano, Träning/Hälsa bodypump, formcheck, gina tricot, muskler, personlig tränare, sportkläder, träna, träningskläder
Alltså. Det går inte bra nu. I söndags när jag var i Monza, så gick vi så mycket att när jag kom hem hade jag skavsår på båda mina lilltår. Nu missbrukar jag plåster som ingen annan. Och som om inte det var nog, så lyckades jag med bedriften att klämma mitt skinn på vänster pekfinger, mellan järnstången och vikten igår när jag skulle förbereda inför mitt bodypump pass. Det blev direkt en blodfylld blåsa (ledsen för den trevliga beskrivningen) och jag fick leka doktor och sticka hål på mig själv innan passet började. Jag fick en massa plåster i receptionen på gymmet, men när jag började svettas på passet så släppte såklart klistret. Det slutade med att jag fick springa ut på toaletten och vira in hela fingret i hundra kilometer toapapper. Ungefär. Och. Så lyckades jag slänga en vikt rakt på min före detta brutna tumme. Pain! När jag kom hem tappade jag mitt rouge i golvet så att det gick i tusen bitar, och badrumsgolvet skimrar nu i lite lätt rosa. 
 
Nåväl. Kvällen avslutades med en trevlig aperitivo på Fonderie Milanese, så jag fick gå och lägga mig nöjd trots allt. Nu laddar jag för en ny, bättre, dag. Jag ska träffa Vincent för lunch, och ikväll ska jag möta upp med Alexandra. Mycket skoj. Ciao!
 
En selfie innan allt gick åt helvete. Min nya sport-bh gör mig glad i alla fall - finns på Gina Tricot för de som är intresserade!
#1 - - P:

Stackars liten! Puss P