Oj oj oj, tiden går fort när man har roligt - och då en liten brorsson och en strålande sol förgyller dagarna med besök, ja då har man extra roligt, och plötsligt har tiden flygit iväg och det är återigen dags att lämna Sverige och flyga hem till Milano. Jag har haft tre helt fantastiska veckor hos familjen i Skåne. Åkte tillbaka till Sverige för en tråkig anledning, men känner trots det, att jag har fått spendera många varma och kärleksfulla dagar med släkt och vänner. Jag kastar in ett gäng bilder från mobilen, för att visa hur jag spenderade de sista dagarna i Sverige - det här med att jag kan ta med mig jobbet överallt i världen är så himla bra - för hur härligt är det inte att jag kan jobba från mina föräldrars trädgård? Två flugor i en smäll; jag får träffa familjen, men behöver inte slösa någon semestertid på det. Epic.
 
Vi börjar med en bild på världens bästa brorsdotter när hon var och hälsade på sin 1-dag gamla lillebror på BB. Då får man fira med glass.
 
Samma kväll, väl tillbaka i Landskrona, snörade jag på mig joggingskorna och fick njuta av årets finaste löprunda.
 
Det går nog inte att hitta en finare löpslinga än den i Lill-Olas.
 
På lördagen kom Johanna och joinade mig i trädgården. Jag bjöd på iskaffe i värmen.
 
Och på kvällen gick jag hem till bror med familj. Vi grillade och njöt av att titta på ovanstående mirakel.
 
Söndagen startade jag med ett spinningpass - denna gång utan mamma då hon och pappa var i Madrid. Sedan kom Johanna till mig igen, och jag bjöd på risgrynsgrötsplättar. Yummie yummie in my tummy.
 
På kvällen skulle jag hämta mina päron på stationen, men innan dess hann jag med en solnedgång i Borstahusen.
 
Får aldrig nog av att fota detta motiv.
 
Titta bara? Färgerna!
 
I måndags packade jag och vännerna pick-nick-korgen och grillade på stranden...
 
Och tog snygga siluettbilder i solnedgången.
 
Tisdagen startade med frukost och jobb i trädgården. 
 
Sedan satte jag in 1,5 kilo fläskkarré i ugnen. Sex timmar senare bjöd jag familjen på fantastiskt god pulled pork med colesalw och guacamole. Receptet hittar ni inom kort på Citroncest.
 
Titta så mysigt vi hade det!
 
Både jag och mamma Maria enades om att denna bild på Sam är världens gulligaste.
 
Sedan blev det onsdagmorgon och pappa körde mig till Kastrup. Efter att ha sett Bron tänker jag bara på mord och hemskheter när jag åker här. Nä. Skoja bara. Jag gillar Öresundsbron, den är fin!
 
Sedan kom jag tillbaka till Milano, och här har de senaste dagarna sett ut i princip såhär. Che palle. Att lämna ett soligt Sverige för ett regnigt Milano gör återresan lite melankonisk. Men jag vet att det snart blir bättre!
 
TACK FAMILJ OCH VÄNNER FÖR ATT NI ÄR BÄST!
#1 - - P:

Så härligt att få ha haft så lång tid tillsammans: Puss P

#2 - - Johanna:

Tack för att du var hemma! Uppskattade all tid vi fick tillsammans! ❤️