En alternativ Champions League final!

Publicerat i: Milano champions league, fotboll, lockar, lockigt hår, milano, rosé, spanien, tasca
I lördags hade jag och Alexandra bestämt att mötas upp på Tasca (märks det att det är min favoritbar) för att se på Champions League finalen. Det är en spansk bar, och eftersom det var två Madrid-lag i final, så var vi övertygade om att de skulle visa finalen. Men tji fick vi, för de hade inte ens en TV på plats! Nu var vi egentligen inte extremt intresserade av matchen, mer av stämningen runt omkring. Men då a l l a satt inne på någon överfylld sportbar mellan klockan 21 och 23:30  så var det inte så mycket som hände på stan. Vi orkade inte tränga oss in på en bar band alla spanjorer, så vi bestämde oss för att ta ett glas vin på Tasca, för att sedan gå hem till mig och se på en film tills matchen var över. Efter det gick vi ut igen för att kolla in folklivet - och folkliv var vad det var! Bra kväll ändå, även om det inte blev riktigt vad vi hade tänkt oss.
 
Så här ser det ut när vi ska försöka ta bilder på oss tillsammans...en är alltid med, den andra är alltid utom fokus.
 
Så vi övergav gruppbilden och tog foto på varandra istället. Ser ni hur spanskt jag hade klätt mig, kvällen till ära!
 
I lördags var sista dagen vi kunde gå sommarklädda, nu ÖSER det ner och är mörkare än natten. 
 
Olè!