I onsdags var jag på middag med Federico, min bankman. Haha, jag vet, jag vet. Det är en lång (och rätt rolig) historia, men vi äter middag tillsammans lite då och då - för att det är trevligt. Nu var det dock över ett år sedan sist, så det var minst sagt dags för en uppdatering. Vi var på El Porteño, en argentinsk restaurang som är heeeelt suverän på kött. Vi åt pata negra till förrätt, och ett kilo black angus t-bone steak till huvudrätt. Alltså! Jag har inte ätit så gott kött sedan... aldrig! Så gott! Och eftersom Federico tycker om det goda livet, så kände jag att det var läge att passa på. Kul att glamma till sig lite på en onsdag - varför spara allt kul till helgen?
 
Lockigt hår och min absoluta favorit-byxdress från Zara! Älskar den!
 
Ett tips inför er nästa Milano-resa!
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Snygg byxdress!

Svar: Tack snälla! <3
Louise Laurenius

#2 - - Veronica Wallgren:

Åh vad fin byxdressen var i ryggen!

Svar: Tack, vad glad jag blir! :)
Louise Laurenius

#3 - - P:

Jo, jag tackar!!!! Puss P

Svar: Puss
Louise Laurenius

#4 - - Matilda Berlin:

Men åhh vilken fin byxdress! Älskar den =)

Svar: Åh, tack snälla du! Vad glad jag blir! <3
Louise Laurenius

#5 - - Faster:

Både du ch byxdressen är GORGEOUS!! 😍

Svar: TACK faster! <3
Louise Laurenius