Annandag påsk på gymmet

Publicerat i: Milano, Träning/Hälsa burpees, health city, milano, plankan, träna
Jag var på gymmet idag efter en paus på hela två dagar! Så himla skönt att vara där idag och mitt pass gick riktigt bra. Var lite orolig, för i fredags när jag var där senast hade jag absolut noll energi. Men efter en helg med sol, god mat och gott vin verkade det alltså som att energidepåerna var nyladdade. Super.
 
Övningen som jag har filmat gjorde jag på mitt senaste pass med Marco. En Kettlebell-Burpee där det gäller att spänna hela kroppen när du lyfter kettlebellen - mage, rumpa, rygg, axlar, ben. Hela kroppen tränas i denna övning. Även om jag hatar burpees - så älskar jag dem precis lika mycket, de bränner så skönt.
 
Nu ska jag organisera livet lite, sedan är jag hembjuden till Emelie på middag ikväll. Mysigt. Ciao so long!
 
 
#1 - - P:

Blir trött bara jag ser på vad du gör!
Trevlig utformning på bloggen. Puss P