Igår vaknade jag efter tio timmars sömn och var fortfarande helt död. Jag försökte få gjort mitt jobb, men det gick verkligen inte. Så jag fick lägga mig igen. Kroppen orkade inte vara vaken. Så himla märkligt. Men det är säkert så, att om man sover lite så går kroppen på sparenergi resten av dagen - men om man sover för mycket (som i mitt fall) så gå kroppen istället in i någon sorts dvala. Jag måste verkligen få ordning på det där med sömnen. Jag längtar tillbaka till när jag vaknade pigg klockan 6.30 på morgonen...
 
Nåväl. När jag vaknade igen, efter ytterligare en timmes sömn, så kände jag mig faktiskt bättre. Dock inte redo att jobba. Alltså tack gode Gud att jag kan styra mina egna timmar i mitt jobb, när kroppen bestämmer sig för att bete sig så här. Jag gick till gymmet. Gjorde av med en massa dålig energi och kom hem som en ny människa. Bästa tiden på gymmet är på förmiddagen när ingen är där. Då känner jag mig som herre på täppan och kan göra precis det jag vill. 
 
Med ny energi var jag så redo att börja jobba när jag kom hem. Avverkade allt jag hade planerat, och lite till - så ni behöver inte oroa er över att jag inte sköter mitt jobb. Det går super! 
 
Peace out!