Outfit of the day och sjukaste hemmaträningen

Publicerat i: Milano freeletics, milano, mode, ootd, outfit, träning, träningskläder
Alltså, det är banne mig tur att jag träffar mina vänner på kvällarna, och då får anledning att klä upp mig lite grann, för annars hade det gått rakt utför för mig och min stil. Är jag inte iklädd träningskläder, så ser jag mer eller mindre ut såhär om dagarna:
 
 
Classy.
 
Jag blev så full i skratt när jag gick förbi spegeln att jag var tvugen att ta en bild. Solhatt. Träningstopp. Pyjamasshorts. Flipp-flopp. Classy. Jag har åtminstone haft vett att matcha skorna med toppen - dock inte medvetet. Det här borde jag kanske ha hållit för mig själv, men jag tänkte att jag skulle visa er att verkligheten i Italien inte alltid är lika glamorös som den framstår på Instagram
 
Efter lunch bytte jag om till träningskläder, redo att sticka till gymmet, men kände inte alls för att promenera dit. Jag var inne i ett flow med jobbet, och kände egentligen mest bara för att röra mig en halvtimme, inte spendera en massa tid på att ta mig till och från gymmet. Så jag tänkte om. Bestämde mig för att göra ett träningsprogram från appen Freeletics. Valet föll på programmet Aphrodite.
 
 
Det innbar att jag skulle göra 50 burpees, 50 squats och 50 sit-ups. Sedan 40/40/40. Sedan 30/30/30. Sedan 20/20/20. Och sist - ja ni fattar, 10/10/10. Allt så snabbt som möjligt. Alltså det är totalt 150 av varje! 150 burpees! Förstår ni hur jävla många burpees det är? Jag är normalt sätt död efter 15. Men nu hade jag bestämt mig och skam den som ger sig. Jag avslutade hela programmet på 26 minuter och 55 sekunder. Den som har gjort det snabbast i appen har tiden 13 minuter 44 sekunder! HUR. ÄR. DET. MÖJLIGT? Nåväl. Jag var nöjd att klara mig under en halvtimme, och svettig och glad är jag nu redo för havet imorgon. Wohooo!