Snakker du dansk?

Publicerat i: Milano
Tankar man hinner tänka när man sitter på tåget till flygplatsen innan klockan slagit halv sju på morgonen:
 
1) Undrar om Alexandra som var med i (förra) årets Bachelor går samma catwalkgång genom säkerhetskontrollen på Kastrup som hon gjorde i v a r e n d a program under hela Bachelorsäsongen.
 
2) That's it. Sedan tog hjärnkapaciteten slut.
 
Men nu sitter jag på Kastrup och har fått i mig både en ostfralla och en stor kaffe så jag börjar komma igång. Om någon timme går planet tillbaka till Milano efter nästan tre hela veckor hemma i Skåne. Så länge har jag inte varit hemma på jag vet inte vad... Igår var jag inne i Köpenhamn och träffade min nya chef och några av mina nya kollegor. Vi gick igenom mina uppgifter, olika system och mitt kontrakt. Jag ser så mycket fram emot att börja jobba för In-Italia, efter att tidigare ha haft en chef som inte kunde bry sig mindre om min existens så känner jag mig nu redan uppskattad (utan att ens ha börjat producera). Fantastiskt!
 
Eric, Maria och Tyra var också i Köpenhamn igår så jag åkte över med dem. Roligast var ändå när Tyra, 3 år, plötsligt i bilen frågar Maria snakker du dansk? på perfekt danska. Ännu roligare är att Maria är sämst på danska (enligt Eric) så hon förstod inte vad hon sa! (Haha, sorry Mary...).
 
 
Köpenhamn visade sig för övrigt från sin bästa (kalla) sida, kolla bara in de här bilderna som jag tog på väg till och från kontoret när jag gick över sjöarna vid Nørrebro. Himla fint.
 
Till kontoret.
 
Från kontoret.
#1 - - P:

LYCKA TILL!!!!! Puss P

#2 - - JUNITJEJ:

Underbara bilder!