Buongiorno 2016!

Publicerat i: Milano gym, health city, italien, italienblogg, milano, träning, träningskläder
Första inlägget från Milano 2016. Buongiorno! Jag kom tillbaka i onsdags när Italien firade Epifana och staden var mer eller mindre tom. Epifana markerar, precis som trettondag jul, slutet på julledigheten så jag förmodar att de flesta var iväg och åkte skidor eller något annat trevligt innan jobbet satte igång igår. Själv har jag haft fullt upp med att komma igång med nya jobbet samtidigt som jag har handlat, städat och tvättat - sådant som behövs efter tre veckors semester. Igår var jag desutom tillbaka på Health City för första gången sedan jag bröt min tumme för 2 månader sedan. Så gött att äntligen vara tillbaka! Okej att hemmaträning fungerar för att hålla igång, men till syvende och sist får man till ett bättre träningspass med tillgång till fria vikter, maskiner och gruppträningar. Ser fram emot mitt första BodyPump-pass, men är samtidigt lite nervös över hur mycket svagare jag troligtvis kommer vara nu. Well, well. Det ordnar sig så småningom!
 
Nöjd tjej på väg till träning!
#1 - - P:

Cooling! Puss P