Som sagt, jag firar min födelsedag hela veckan. Vet inte riktigt hur jag ska toppa detta nästa år när jag fyller stort (hemska tanke). Men den dagen den sorgen. Igår fortsatte jag firandet genom att gå ut på middag. Vi var på Andry nära Castello och åt skaldjursrisotto. Fantastiskt gott och mycket trevligt. Jag tog ingen bild på min outfit igår, men kom på att jag såg exakt likadan ut som när jag och Maria var och åt middag i oktober förra året (tack bloggarkivet för den infon), så här får ni en bild.
 
Det är ju nice när man kan återanvända sina outfits genom att byta middagssällskap. Det enda som skiljer sig är att mitt hår är längre...
 
Igår var det SÅ nice väder i Milano. Kjolväder. Dock har jag så sjukt många blåmärken på mina ben från mina träningspass, och de syns ju extra mycket på kritvita ben som inte fått se solen på ett halvår. Trist. Men det blir nog bra det också till slut. Nåväl. Slut på pladdret, nu måste jag jobba. Ciao.
#1 - - P:

Du håller dig verkligen sysselsatt! Härligt att få ta del av allt roligt du gör: Puss P