Citroncests nya Instagramkonto!

Publicerat i: Mat/Dryck, Milano citroncest, citroncest.blogg.se, instagram, italienk mat, matblogg
Kompisar! Jag är lite förstörd. Om ni känner mig så vet ni att jag lägger ner otroligt mycket tid på min matblogg, och tillhörande instagram. Förra veckan när jag skulle logga in på Citroncests konto, så bad Instagram mig att verifiera kontot med en kod som de skulle skicka till min registrerade mail. Problemet är bara att kontot är registrerat med min gamla jobbmail som inte längre är aktiv. Så efter att ha försökt kontakta Instagram i en vecka samt försökt kontakta mitt gamla jobb för att få dem att aktivera min mail igen (har till och med varit i kontakt med deras IT-tekniker i Indien) så fick jag inse att det var kört. Jag kommer inte längre åt Citroncest.
 
Så, vad skulle jag göra? Jag ville ju inte ge upp Instagram. Som tur var har jag ju alla mina bilder sparade på datorn, så det var bara att bita i det sura äpplet och starta ett nytt konto och ladda upp alla bilder på nytt. Alltså. Vilket j-vla jobb, pardon my French. Skicka bilder från dator till telefon. Göra layout. Ladda upp. Skriva text. Hashtagga. Har suttit hela helgen (alltså heeeeeela helgen) med detta, och nu är äntligen kontot klart.
 
Jag skulle bli så otroligt glad om ni vill fortsätta att följa min matresa på Instgramkontot citroncest.blogg.se. Tryck på bilden här nedan, och tryck sedan följ, så missar ni inte en enda uppdatering. Och alla recept hittar ni som vanligt på bloggen här.
 
#1 - - Christine & Paris:

Fy satan vad surt! Jag blir ju alltid så jäkla hungrig när dina bilder kommer upp i mitt flöde, haha. Men okej då. Ska följa ;)

Svar: Ja, jag vet, extremt surt. Känner mig så omotiverad nu när jag har tappat alla mina följare. Men tack för att du följer! <3
Louise Laurenius