Södra Vägen 30 reunited!

Publicerat i: Milano brera, charkbricka, handels, kompisdate, la proscuitteria, milano, sardinien, stockholm, sv30, södra vägen 30
Höjden av lycka är när man får hänga med en av sin bästa vänner under ett dygn i Milano. Cecilia har varit och jobbat en vecka på Sardinien och svängde inom mig på vägen hem till Sverige. Så igår när jag kom hem från jobbet satt hon snällt och väntade på mig på min trappa. Fina Cec, hon gör min tid på Handels värt alla studielån! Vi hängde hemma hos mig ett tag, sedan styrde vi stegen mot Brera där vi hamnade på La Prosciutteria och åt charkuterier och tryffelravioli. La Proscuitteria är ett bra ställe. Mysigt, med en liten bra uteservering och humana priser på både mat och vin - ett Milanotips! Vår kväll blev inte allt för sen, Cecilia har väl sovit ungefär 20 timmar totalt den senaste veckan och jag var också seg. Så vi gick hem och slocknade rätt fort. Idag ska vi mötas upp för lunch, sen åker Cecilia hem till Stockholm. Intensivt kompisdygn. Fler sådana tack!
 
 
#1 - - P:

Nice!! Puss P

#2 - - Christine & Paris:

Åh mysigt! Jag älskar att få sådana minibesök från vänner man inte sett på länge :)