Blondes have more fun!

Publicerat i: Milano fashion, fashionista, il patuscino, italien, lördagskväll, lösögonfransar, milano, milano nights, narcissism, pianobar, pleather, utekväll
Börjar ni tröttna på mitt tjat om Il Patuscino? Synd, för det kommer fortsätta så länge jag är kvar i Milano. Bästa stället för ett garanterat roligt avslut på en lördagskväll. Vår tyska kompis Stephanie är på besök hos Alexandra i helgen så vi möttes upp för middag på 72100, en pugliesisk restaurang på Via Solferino. Jag tog med mig Maria för att fullända den blonda kvartetten, och vilken trevlig middag det blev! För det första var maten och servicen super, så där har ni ytterligare ett tips för ert nästa besök i Milano. För det andra tycker jag om de där tre tjejerna så himla mycket så det kan liksom inte gå fel! Efter middagen gjorde vi ett snabbt stopp på N'ombra de Vin för att sedan landa på var absoluta favorit-pianobar, Il Patuscino. Alltså jag älskar hur Lorenzo, världens bästa DJ, behandlar oss som prinsessor från sekunden vi sätter foten i lokalen. Vi får så mycket uppmärksamhet och komplimanger ur hans mikrofon, så efter en stund känner alla till att det är svenskar och tyskor i lokalen (vilket är rätt ovanligt eftersom det bara spelas massa italienska hits som kanske inte uppskattas av gemene utlänning). Jag veeet, det låter riktigt narcissistiskt, men ibland får man vara lite självupptagen. Så himla härligt, alla borde få känna den uppskattningen lite då och då (från någon som verkligen inte kräver någonting tillbaka). 
 
Så här såg jag ut igår. Stort hår, lösögonfransar och plädershorts. Plastic Fantastic. Underbart.
 
Fotobombad groupie.
#1 - - P:

Får jag följa med? Puss P

Svar: Du får färga håret först!
Louise Laurenius

#2 - - Frida's Friday:

Haha, låter minst sagt som en härlig kväll :)

Svar: Verkligen en toppenkväll! :)
Louise Laurenius