Ny skribent till Mi.Mag!

Publicerat i: Milano Mi.Mag, guide milano, journalist, magasin, mercato metropolitano, milano, mode, modevecka, online magasin, skribent, skriva
Jag älskar att skriva! Jag älskar att uttrycka mig i det skrivna ordet och föredrar det alla gånger framför att tala. Jag vill liksom ha tid på mig att tänka på vad det faktiskt är jag vill säga. Det går långt tillbaka. Redan i grundskolan var jag den där tjejen som alltid ville lämna in en uppsats istället för att skriva ett prov när ett ämne skulle tenteras av. Och det är väl egentligen av samma intresse som denna blogg lever kvar åtta år efter det att den startades. Men hur kul det än är att skriva en blogg så är det ännu roligare när någon annan beslutar sig för att publicera mina texter. Att skriva för EFs Internationella blogg är ett exempel på det. Och jag är superstolt och exalterad över att berätta att jag numera också är frilansande skribent till Mi.Mag, ett webbaserat magasin som fokuserar på mat, upplevelser, kultur och mode i Milano. Min första artikel är en guide till Mercato Metropolitano och ni hittar den genom att klicka på bilden här nedan. 
 
Och alla bilder i artikeln har jag också tagit.
Klapp på axeln till mig själv.
 
#1 - - Noriz:

Himla grym artikel Louiz! Du har verkligen språkets gåva.

Svar: Puss! Och tack! <3
Louise Laurenius

#2 - - P:

Som sagt Louise - vilken dotter vi har!! Puss P

#3 - - karin - trattoria:

Så fantastiskt roligt - GRATTIS! :D

Svar: Tack snälla! :) :)
Louise Laurenius