Träning ute i det gröna!

Publicerat i: Milano, Träning/Hälsa PT, TRX, gym, milano, muskler, personlig tränare, pt-pass, träna i milano, träning, träningskläder, träningsverk, utomhusträning
I onsdags mötte jag upp Fabrizio i Giardini Pubblici efter jobbet för ett PT-pass ute i det gröna. Alltså. Hade jag tränat med Fabri tre gånger i veckan hade jag varit i min livs form efter en månad. Typ. Jag vet det, för idag kan jag inte ta ett steg utan att det gör ont någonstans i kroppen. Välkommen träningsvärken från platsen Gud glömde! Aj, aj, aj. Men också yes, yes, yes. Jag älskar egentligen träningsvärk! Jag älskar det faktum att jag har aktiverat muskler jag annars inte brukar använda mig av i mina träningspass. Underbart! Och så var det väldigt kul att träffa Fabri igen. Världens bästa Coach, och en superfin vän! 
 
 
 
 
#1 - - Louise:

Hej Louise! Jag skulle vilja komma i kontakt med dig angående en sak, skulle jag kunna få din mail eller liknande för att kunna skriva till dig? Tack!
/Louise

Svar: Hej Louise! Absolut, du kan maila mig på [email protected]. :)
Louise Laurenius