Åh. Jag är rädd att gårdagen var sista dagen jag kunde ta med mig min lunch ut och avnjuta den sol och värme. Idag är det mulet och imorgon säger i previsioni att det ska bli regn. Sedan jag kom tillbaka till Milano efter semestern har jag haft tur med vädret, och jag hade hoppats på att det skulle vara lite längre. Annars väntar en lååång höst...
 
Ikväll ska jag möta upp Alexandra för en aperitivo på Wasabi. Henne har jag inte heller träffat sedan jag kom tillbaka efter semestern. Alldeles för länge sedan med andra ord. Vi har en hel del att uppdatera varandra om, så det blir säkert en trevlig kväll full med snack. Och sushi. Det här med sushi på tisdagar börjar bli en tradition. Och det gör mig inte någonting alls.
 
Förresten. Jag tog med mina sista brownies till kontoret idag. De gick åt som smör i solsken. Receptet hittar ni här. Gör dem! Ja, det är en befallning!
 
Solen, kom tillbaka!