All'aeroporto!

Publicerat i: Milano
Nu sitter jag på Malpensa och väntar på att boarda mitt flyg till Köpenhamn. Fördriver tiden med min bok, min telefon och en sista italiensk måltid innan jag lämnar stöveln för ett tag. Ska bli så skönt att komma hem, men alltså vad är det nu med vädret där hemma? Sol i en jädrans månad men när jag kommer hem ser det bara ut att bli regn. Maximal otur denna sommar. Men vad är väl soliga dagar på stranden, ljumma grillkvällar med vänner och oändliga nattliga samtal i trädgården? Absolut ingenting eller hur? Äh, bu! Kan ni alla be till vädergudarna nu tack?!

Grillade grönsaker, stracciatella di Burrata och ett glas Falanghina. Gott!
#1 - - Noriz:

Välkommen hem!! Bra "sista måltid". Har letat efter burrata i Sthlm men förgäves... The search goes on. Puss!

#2 - - Sanna Preifelt:

Mums :)