Tanti auguri alla mia piccolina principessa!

Publicerat i: Kärlek/Vänskap, Milano 1 år, barn, bebis, faster, födelsedag, grattis, hurra, prezi, tyra
Idag är det minsann ingen vanlig dag, för idag är det Tyras 1-årsdag, hurra hurra hurra! Jag minns den dagen för ett år sedan som att det var igår. Jag var på min första utflykt i Como tillsammans med sju andra tjejer från Sverige. Vi hade haft en jättefin dag med vandring uppe i bergen, båttur på sjön och massa god mat. På eftermiddagen hade vi satt oss i en park för en glasspaus och jag berättade för gänget att jag skulle bli faster vilken dag som helst. Och så plötligt ringer telefonen och direkt när jag ser Erics namn på displayen visste jag... Jag har aldrig velat lämna mitt liv i Italien så mycket som just då!

Eftersom jag är alldeles för långt borta från dig idag Tyra, så har jag gjort en digital present. Och nästa gång jag träffar dig så ska du få 1000 pussar och kramar av faster. Hipp Hipp Hurra och massa grattis på din första födelsedag min lilla prinsessa.

Sätt först på högtalarna. Tryck sedan på Start Prezi. Välj fullskärm nere i högra hörnet och gå sedan framåt med högerpilen.
#1 - - P:

FANTASTISKT!!!!!!! Puss P

#2 - - Cess:

Så fint kompis! Loveloev

#3 - - Faster:

Det var det sötaste!!! 💖💖Lika mycket kärlek till din brorsdotter som jag har till min! ❤