Efter att ha ätit min sillmiddag på balkongen i fredags gick jag och la mig när klockan precis passerat 22. Jag har nog aldrig lagt mig så tidigt på en midsommarafton, men de senaste veckorna har jag sovit alldeles för lite så det var välbehövligt. Dock vaknade jag redan klockan 06.30 igår, så då var det inte mycket annat att göra än att gå upp. Jag snörade på mig löparskorna och stack ut på en löptur genom stan. Det var tyst i hela Milano denna arla lördagsmorgon. Underbar känsla att ha staden för sig själv. Jag sprang i nya områden och rundan slutade på 8,5 kilometer. Bra grej! Och skönt att ha träningen gjord innan värmen slår på - det var 25 grader redan under min springtur!
 
Och titta vad fint det var. En helt tom Via Torino!
 
#1 - - Anonym:

Så fin bild! Och så underbart att få bo i Italien! Älskar italien och var i Rom förra sommaren och Tropea förrförra. Tropea kan jag verkligen rekomendera om du inte varit där:-)

#2 - - Turid:

Det var jag som skrev föregående kommentar om Tropea:-)