Una serata alle Biciclette!

Publicerat i: Milano hamburgare, italy, jul i milano, jul2013, milano
I lördags när vi var på Le Biciclette och drack drinkar hade vi deras meny hängandes bredvid oss. Den var till största delen fylld av olika hamburgare, och där och då bestämde vi oss för ett hamburger-återbesök innan mina Handelstjejer lämnar landet. Igår slog vi slag i saken. Helt ärligt så var burgaren inte lika bra som vi hade hoppats på, men det är lätt att bortse från det för Le Biciclette är ett så himla nice ställe. Att jag inte har hängt där mer är så synd. Men jag har tid på mig, och jag ska nog se till att det blir mitt nya kvartershak.
 
#1 - - Martin:

Hej Louise!
I brist på annat under denna kväll googlade jag på mina tidigare elever och hamnade här! Vilken fantastisk blogg du har och vilket äventyr du är med om! Så spännande! Verkligen kul att se hur du har utvecklats, även om jag har hört en del från din stolta moder! :-) Hoppas du får en härlig resa till Vietnam med familjen!
Är inte alls avundsjuk! ;-) Sköt om dig! Hade varit kul om vi hade träffats någon gång! Stor kram från Martin

Svar: Hej Martin! Vad roligt att du spenderade kvällen med lite hederlig googling - det kan man lära sig mycket av! :) Kul att du hittade till min blogg, och tack så mycket för de fina orden. Ja, det är verkligen ett äventyr jag är med om, och det är många enstaka tillfälligheter i livet som har tagit mig just hit till Milano. Det är mycket mer spännande att leva när man inte planerar hela livet i detalj, utan också är nyfiken på det ovissa. Ha en riktigt god jul, och en skön ledighet. Som du säger hade det varit jättekul att träffas någon gång, vi får styra upp en återträff, helt klart! Un abbraccio!
Louise Laurenius