Vai vai vai in palestra!

Publicerat i: Milano, Träning/Hälsa gym, hälsa, julklappar, stark, träna, träning, träningskläder, tvätt, vikter

Hade det inte varit för att jag frekvent besöker gymmet så hade jag i princip behövt tvätta en gång var tionde dag. Nu tvättar jag istället var tredje dag. Tvättstället står liksom uppställt för jämnan och är alltid fyllt med färgglada strumpor och toppar i neonfärger. Typiska träningsklädesattribut. Det där med att tvätta gör mig egentligen inte så mycket, men jag inser nu att jag kanske skulle tagit med några fler träningstoppar till Milano istället för de där sommarkjolarna som fick ta upp plats i resväsk(orna). Nåväl. Det är helt enkelt smällar man får ta. Jag inser mer och mer hur mycket jag gillar att börja dagarna i gymmet. Ja, vissa dagar är det betydligt mer lockande att ligga kvar i sängen, men det finns ärligt talat inget skönare än känslan av att redan ha varit nyttig klockan åtta på morgonen. Rekommenderar det till alla. Ut och gymma med er! Så. Basta pasta.

(Och är det någon som vill anteckna julklappstips så önskar jag mig de här. Storlek S, i färgerna svart, vit och orange. Tre för två på Sportamore.se).

Stark Loui, ensam bland de fria vikterna för en gångs skull igår. Testosteronstinna italienska hannar tränar tydligen inte på söndagar...

#1 - - S:

Att starta dagen på gymmet är alltid en bra idé och ger en kickstart! Schyssta muskler du har, tjejen. Keep up the good work.