Puh! Idag önskar jag att jag hade kunnat behålla gympaskorna på efter träningspasset imorse. Jag har nämligen flängt rundor över hela Milano hela dagen för att fixa med saker inför Ecomondo. Och att göra det med stövletter med klack är inte optimalt. Mina fötter vill inte bära mig mer nu. En riktigt intensiv dag på kontoret går mot sitt slut och jag har hunnit med massa - organiserat, tagit in offerter, skickat saker till tryckeriet, besökt Esselunga, Billa och Tiger. Budat viktiga kuvert med DHL. Skrivit placeringskort och skickat massa mail. Dagen har verkligen sprungit iväg. Men än är den inte slut. Ikväll är det dagt för Halv åtta hemma hos Oskar. Han har bjudit kollegorna på middag och förväntningarna är skyhöga från oss alla (eller alla och alla. Jag och Ulrika kommer, samt Alexandra - den nya praktikanten som börjar på måndag men alltså får en mjukstart redan ikväll. Oskar och brudarma, lucky him). Uppdatering kommer. Såklart.
 

Den enda gången det gick någorlunda långsamt idag var när jag skulle inhandla placeringskort och pennor från dessa två herrar. Långsammare service får man leta efter. Men de var långsamma av ålder - inte för att de inte brydde sig. Så det var okej ändå. Söta små gubbar.