Uppdatering.

Publicerat i: Louise
Det har blivit väldigt lite blogg och betydligt mer Instagram på det senaste. Så ni som vill ha kontinuerliga uppdateringar från mig, får helt enkelt följa mig där, lolaurenius heter jag - hej hej! Men. Jag tycker ju om att skriva av mig lite då och då, så här kommer ett litet sammandrag av den senaste tiden.



1. Oj, vad händer här? En dagens? Nja, så kul ska vi inte ha det, ni får nöja er med skärpa på mobilen.
2. Nordenhemsgatan. Göteborgs mysigaste gata om ni frågar mig. Den ligger så högt upp i Linnéstan, så när man traskat upp för den branta backen känns det som om att man är on top of the world.
3. Kandidatuppsatsen är klar. Sinnes. Opponering och bedömning kvarstår, men oj vad skönt att ha skrivit klart de där sidorna.
4. Sommaren har kommit till Sverige. Jag passar på att läsa mina miljoner artiklar till nästa tenta på en filt i parken bakom min lägenhet.
5. Sommar betyder också kjol och bara ben.
6. Morgonpromenader i solen är lyx. Häromdagen tog jag en powerwalk till Säldammen i Slottsskogen. Söta djur de där.
7. Jag hittade massa opublicerade bilder från Amalfi förra sommaren. En bild på en Vespa till exempel. Jag vill ha en Vespa. Och en Fiat 500.
8. Har jag sagt att jag gillar ost?
9. Mitt i en snurr tog jag en bild. Snurrigt. Suddigt.