Haha, det här är ju så jäkla roligt. Vilken störd familj. Underbart. Klippet kommer från filmen Step Brothers, vilken just nu visas på TV3, och jag lyckades knäppa på TVn just i detta moment. Funderar på om det är värt att se resten av filmen, grundat på sången i nedanstående klipp. Men nja. (Johanna, wailingen i slutet tillägnas dig).



Det roligaste i sammanhanget är nog detta ändå. När jag skulle leta up klippet på YouTube visar det sig att det finns hur många replikat som helst, där det bästa måste vara nedanstående. Den familjen är ju skön på riktigt. Sätt in er i situationen hur det gick till då de kom på idén. Hey kids, wouldn't it be fun to take a drive and sing a song? We just need to practise a hundred times first to get it right.

#1 - - Sofia:

Hehe, helt rätt! ;)

#2 - - Johanna:

Välkommen till min Will Ferrel-värld! Han är underbar!! jag ska beställa denna t-shirten (http://caliroots.com/caliroots/product.asp?id=26814) ska jag ta en till dig med???? hahahaha