The Sheep Shipper.

Publicerat i: Film

Jag har kommit underfund med att jag verkligen tycker om att åka tåg. Framförallt på morgonen. Det går smidigt, man kan släppa tankarna och dessutom är sträckan mellan Göteborg och Landskrona otroligt fin. Jag brukar alltid ladda datorn med filmer när jag har en tågresa framför mig. Så även idag. Och idag skrattade jag så att jag nästan kissade på mig. Det är så jäkla jobbigt att se eller läsa något kul när man är ensam, för man vill bara brista ut i ett gapskratt, men man kan inte riktigt göra det för man vill undvika att uppfattas som ett freak. Men idag gick det inte. Jag såg världens mest oseriösa film, men det var precis vad jag behövde. Just go with it med Jennifer Aniston och Adam Sandler. Där är en scen där en person med tysk accent ska beskriva sitt yrke som fårhandlare. Det var på riktigt det roligaste jag sett på länge. Fan, jag måste se om den scenen nu pronto...



"Oh no, I want the zchy one, who doezn't want to Ba"

Inser nu att humorn är riktigt låg, men i momentet var det extremt kul.